TRENING PERSON./REHABILITACJA

rehabilitacjaTrenig personalny i rehabilitacja czyli indywidualny trening z instruktorem jest bardzo popularny na Zachodzie, w Australii, w USA, lecz u nas nadal jest niedoceniany. Po części jest to spowodowane kosztami (jest znacznie droższy niż trening w grupie, czy samodzielny trening na siłowni), ale częściowo wynika to z niewiedzy. Kojarzony jest także z kaprysami gwiazd.

Aby uzyskać efekty treningowe, musimy wysiłek fizyczny dostosować do swoich możliwości i potrzeb naszego organizmu. Efektywność treningu zależy także od poprawności wykonania ćwiczeń czyli techniki. Trenując sam na sam z trenerem możemy być pewni, że trening będzie adekwatny do poziomu naszej wydolności i celu jaki sobie założyliśmy oraz, że na bieżąco trener będzie korygował nasze błędy.

Zalety treningu indywidualnego:

  • instruktor poświęca czas tylko jednej osobie, ma możliwość skorygowania wszystkich błędów oraz odpowiedzenia na wszystkie pytania ćwiczącego;
  • tempo ćwiczeń, ich dobór oraz obciążenia, są adekwatne do potrzeb osoby ćwiczącej. To zwiększa efektywność i bezpieczeństwo treningu;
  • godzina ćwiczeń zależy od klienta, możesz ćwiczyć wtedy kiedy tobie to odpowiada, możesz zmienić godziny treningu, jeśli zmienił ci się plan dnia.

Dla kogo trening indywidualny?

  • dla osób, które chcą zrealizować konkretny cel: odchudzają się, chcą wyrzeźbić sylwetkę lub przygotowują się do amatorskich zawodów sportowych;
  • dla tych, którzy mają nietypowe godziny pracy, i nie mogą z tego powodu uczestniczyć w zajęciach grupowych, a nie mają motywacji aby ćwiczyć samotnie na siłowni lub biegać;
  • dla osób, które po przebytych urazach nie mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych proponowanych przez kluby fitness, są już po rehabilitacji i chcą wrócić do pełnej sprawności;
  • dla tych, którzy chcieliby korzystać z siłowni, lub innych form rekreacji ruchowej ale nie wiedzą jak ćwiczyć bezpiecznie i efektywnie.

Jak długo i jak często ćwiczymy z instruktorem? To zależy od naszych założeń treningowych. Od tego co chcemy osiągnąć. Czasami wystarczy jedno spotkanie, aby się skonsultować, poprawić technikę, a niekiedy trzeba pracować kilka razy w tygodniu przez kilka miesięcy.

Oferta:

  • indywidualne zajęcia na sali i w plenerze dla osób pracujących nad swoją sylwetką, które chcą zgubić nadmiar kilogramów i poprawić swój wygląd;
  • indywidualne zajęcia Pilatesa i stretchingu;
  • trening funkcjonalny;
  • gimnastyka przeciwdziałająca bólom kręgosłupa, oraz niwelująca istniejące dolegliwości związane ze schorzeniami kręgosłupa;
  • indywidualna gimnastyka usprawniającą dla seniorów,
  • indywidualna rehabilitacja z fizjoterapeutą prowadzoną:
    1. wschorzeniach ortopedycznych: bóle kręgosłupa, uszkodzenia tkanek miękkich, po urazach, po złamaniach, skręceniach, zwichnięciach;
    2. w schorzeniach neurologicznych: dyskopatie, pacjenci po udarach,
    3. w wadach postawy u dzieci: plecy okrągłe, wklęsłe, okrągło-wklęsle, plaskie, skoliozy, wady kolan, stóp.

Proponujemy:

  • ćwiczenia bierne, czynne, samowspomagane;
  • ćwiczenia mobilizacyjne, z progresywnym oporem i trening funkcjonalny;
  • ćwiczenia ogólnousprawniające;
  • masaż leczniczy;
  • terapię metodą PNF i Pilates;
  • Kinesiology tapin.

Nowości na stronie

Hipo, izo czy hipertoniki?
Podczas wysiłku fizycznego powinno się zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz uzupełnienie makroelementów dlatego też warto zwrócić uwagę na przyjmowane płyny. Osoby trenu
NAJCZĘSTRZE BŁĘDY TRENINGOWE
1. CZAS Błąd podstawowy, który popełniają niemalże wszyscy. Zbyt długie treningi siłowe, po 1,5 godziny i więcej. Poprawnie wykonany trening maksymalnie 1 godzinę. Później wytwarza
NOWOROCZNE POSTANOWIENIA
Po raz enty czyli JAK WYTRWAĆ... :-) Początek nowego roku, po zastawionym świątecznym stole, wtedy to większość z nas postanawia ze wzmożoną siłą wziąć się za swoją sylwetkę, ko