BASIC BUB

basicbubTrening dla osób, które pragną rozpocząć swoją przygodę z zajęciami aerobowymi. Są to układy oparte na podstawowych krokach z zakresu aerobicu i stepu, a także proste ćwiczenia kształtujące biodra, uda i brzuch. Zwolnione tempo pozwala na zwrócenie uwagi na poprawność wykonywanych ruchów. Niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną. Polecany jest osobom początkującym.

Umiarkowane tempo, regulowany dobór obciążenia pozwalają ćwiczyć każdemu.

Zajęcia składają się z czterech części:

  • rozgrzewki;
  • prostego, opartego na podstawowych krokach układu choreograficznego (z użyciem stepu), poprawiającego wydolność, koordynację ruchową oraz zwinność - świetnie spala kalorie;
  • ćwiczeń kształtujących biodra, uda i pośladki - na matach;
  • sretchingu czyli rozciągnięcia mięsni, które brały udział w pracy.

Nowości na stronie

Hipo, izo czy hipertoniki?
Podczas wysiłku fizycznego powinno się zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz uzupełnienie makroelementów dlatego też warto zwrócić uwagę na przyjmowane płyny. Osoby trenu
NAJCZĘSTRZE BŁĘDY TRENINGOWE
1. CZAS Błąd podstawowy, który popełniają niemalże wszyscy. Zbyt długie treningi siłowe, po 1,5 godziny i więcej. Poprawnie wykonany trening maksymalnie 1 godzinę. Później wytwarza
NOWOROCZNE POSTANOWIENIA
Po raz enty czyli JAK WYTRWAĆ... :-) Początek nowego roku, po zastawionym świątecznym stole, wtedy to większość z nas postanawia ze wzmożoną siłą wziąć się za swoją sylwetkę, ko